باشگاه ورزشی باریج‌اسانس برنده تندیس ملی باشگاه‌داری در «حوزه‌ی استعدادیابی»

نخستین آیین اعطای تندیس ملی باشگاه داری در روز سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران با حضور آقای دکتر رجبی رئیس دانشکده تربیت‌ بدنی دانشگاه تهران و آقای دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ایران، برگزار و از باشگاه ورزشی باریج‌اسانس تقدیر به عمل آمد.

 

رضا رجبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در نخستین آیین اعطای تندیس ملی باشگاه داری اظهار داشت: در کلاس درس دانشکده تربیت بدنی این سوال مطرح می شود که خانواده ها فرزندان خود را به کدام باشگاه ورزشی بفرستند؟ این موضوع همواره یکی از دغدغه ها بوده و هست.
رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران ادامه داد: مراکز آموزشی به دلیل مسئولیت اجتماعی و آموزشی در این زمینه سهیم هستند. در همین راستا امروز قرار است از باشگاه برتر تجلیل شود که این طرح توسط دانشکده تربیت بدنی و با همکاری وزارت برگزار می شود.
رجبی هدف از برپایی این همایش را استاندارد کردن باشگاه ها و ایجاد فضای امن و سلام برای بهبود فضای کسب و کار آنها اعلام کرد و گفت: بهبود فضای باشگاه های ورزش کشور و ساماندهی آنها در نهایت به رشد ورزش کشور منجر می شود.
وی افزود: هرچند در این زمینه تجربه نداریم اما تلاش داریم در جهت استانداردسازی باشگاه ها گام موثری برداریم. بنابراین بنابراین دبیرخانه دائمی این طرح نیز در دانشکده برپا می شود.
برهمین اساس در این آیین، نخستین تندیس ملی باشگاهداری به 13 باشگاه فعال در حوزه های ورزش قهرمانی، حرفه ای و همگانی اعطا شد.

 

در این بین، باشگاه ورزشی باریج‌اسانس برنده تندیس ملی باشگاه‌داری در «حوزه‌ی استعدادیابی» شد و از سرکار خانم حسیبی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج‌اسانس تقدیر به عمل آمد.