هجدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از امروز 24 مرداد 1398 به مدت چهار روز  با حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و … همواره مورد توجه بوده است.

شرکت داروسازی باریج‌اسانس با گروه داروهای دامی خود در سالن میلاد در هجدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته  حضور فعالانه‌ای دارد.

این نمایشگاه با هدف انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته برگزار گردید. حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیع مدیران انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، مقامات و مسؤولان ارشد دولتی، کارشناسان، سرمایه‌گذاران، پرورش‌دهندگان مزارع دام و طیور، توزیع‌کنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت‌های دارویی و واکسن از داخل و خارج از کشور بود.از سویی دیگر انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این صنعت، گامی مهم در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی ایران است.

نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصان این حوزه، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی و تبلیغاتی می‌تواند بهره‌وری و بازخورد مطلوب‌تر را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند.

بر اساس گزارش‌ها در هجدمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایه وابسته ۲۹۰  شرکت داخلی از جمله شرکت داروی‌سازی باریج‌اسانس حضور داشتند. از جمله کالاهای ارائه‌شده نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته می‌توان به ماشین‌‌آلات و تجهیزات صنعت دامپروری و مرغ‌داری، خوراک و مکمل‌های غذایی دام و طیور، دارو، واکسن، مواد بیولوژیک و … اشاره کرد.

هجدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته 1