همایش پزشکان اهواز برگزار شد

شرکت داروسازی باریج اسانس در ادامه‌ی همایش‌های خود در شهرهای مختلف کشور، در روز پنجشنبه 12 دی 1398 همایش پزشکان اهواز خود را در هتل پارس برگزار نمود.

همایش پزشکان اهواز به بهانه گردهمایی پزشکان استان خوزستان و مدیران شرکت داروسازی باریج اسانس و بحث و تبادل نظر در کنار برنامه‌های سرگرم‌کننده و تشکر و تقدیر از پزشکان زحمتکش اهواز برگزار شد. این برنامه در ساعت 19:30 با سرود ملی ایران آغاز شد. در ادامه سرکار خانم، سارا حجازی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت باریج اسانس و همچنین دکتر پایدار مدیر واحد علمی شرکت داروسازی باریج اسانس به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این سخنرانی‌‌ها یاد و خاطره‌ی مهندس حسین حجازی بنیانگذار شرکت داروسازی باریج اسانس و پدر صنعت اسانس ایران گرامی داشته شد و با بیان مختصری از تاریخچه‌ی باریج و داستان شکل‌گیری مجموعه‌ی داروسازی باریج اسانس، فعالیت‌ها و دستاوردهای باریج در طول بیش از ۲ دهه از شروع فعالیت این شرکت در صنعت دارو و جهت گیری‌ها و استراتژی‌های کلان این شرکت برای ایفای نقش پررنگ‌تر از همیشه در زمینه سلامت جامعه و معرفی شرکت‌های تابعه هلدینگ باریج و به خصوص معرفی محصولات تازه عرضه‌شده باریج‌اسانس ادامه یافت.

این همایش با برنامه‌های شاد و سرگرم کننده‌ای همچون استندآپ کمدی، موسیقی زنده گروه ناشنوایان و … ادامه پیدا کرد. این گردهمایی با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.