همایش پزشکان یزد

شرکت داروسازی باریج اسانس در ادامه‌ی همایش‌های خود در شهرهای مختلف کشور ، در روز پنجشنبه مورخ  30/3/1398 میهمانی پزشکان یزد را در هتل صفائيه یزد برگزار نمود.

همایش پزشکان یزد به بهانه گردهمایی پزشکان و مدیران شرکت داروسازی باریج اسانس و بحث و تبادل نظر در کنار برنامه‌های سرگرم کننده و تشکر و تقدیر از پزشکان زحمتکش یزد برگزار شد. این برنامه در ساعت ۱۹ با سخنرانی مهندس مهرداد پرنور ، نماینده مدیرعامل و مدیر برندینگ و توسعه بازار و مهندس پایدار مدیر واحد علمی و آموزش باریج اسانس و گرامیداشت یاد و خاطره ی مهندس حسین حجازی بنیانگذار شرکت داروسازی باریج اسانس و پدر صنعت اسانس ایران و بیان مختصری از تاریخچه‌ی باریج و داستان شکل گیری مجموعه داروسازی باریج اسانس ، فعالیت‌ها و دستاوردهای باریج در طول بیش از ۲ دهه از شروع فعالیت این شرکت در صنعت دارو و جهت گیری ها و استراتژی های کلان این شرکت برای ایفای نقش پررنگ تر از همیشه در زمینه سلامت جامعه و معرفی شرکت های تابعه هلدینگ باریج آغاز شد و سپس با سخنرانی جناب آقای دکتر امتیازی، رئیس دانشکده طب‌سنتی یزد در مورد طب سنتی، گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، امتیاز‌های شرکت داروسازی باریج اسانس در این حوزه و در نهایت معرفی سه محصول جدید باریج اسانس یعنی استئوفیکس، واژیهیل و پرولیو ادامه یافت.

این همایش با برنامه‌های شاد و سرگرم کننده ای همچون حرکات موزون محلی ، نمایش گروه ناشناوایان، نمایش استنداپ کمدی و موسیقی زنده محلی یزدی ادامه پیدا کرد. این گردهمایی با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.

 

همایش پزشکان یزد 1