چالش های بالینی در مامائی، زنان و نازائی

سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامائی، زنان و نازائی

سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامائی، زنان و نازائی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی و انجمن متخصصین زنان و مامائی ایران، مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماریهای زنان در شهر تهران و با حضور شرکت داروسازی باریج اسانس برگزار گردید.

شرکت داروسازی باریج اسانس به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان داروهای مربوط به سلامت زنان شامل واژیهیل، لکورکس، لاکسی‌هرب، فنلین و گل مغربی در این همایش حضوری فعالانه داشت.

سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامائی، زنان و نازائی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی و انجمن متخصصین زنان و مامائی ایران، مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماریهای زنان در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.

سومین کنگره چالش های بالینی در زنان، مامایی، نازایی DTOGI توسط گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری انجمن علمی زنان و مامایی ایران و مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماریهای زنان مرکز همایشهای بین المللی ابوریحان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

در این کنگره مهمترین موضوعات بحث برانگیز در زمینه مسائل زنان، مامایی و نازایی به چالش گذاشته شد و تمامی بحث ها بر اساس اطلاعات پزشکی مبتنی بر شواهد Evidence Based Medicine یا نظرات صاحبنظران به نام Expert Opinion بود.