کارآفرین سلامت محور ملی

انتخاب سرکار خانم مهندس لاله حجازی به عنوان کارفرمای سلامت محور ملی و انتخاب خانه بهداشت شرکت باریج اسانس به عنوان خانه بهداشت شایسته تقدیر کشوری

از سوی کارگروه مشترک وزرات بهداشت، وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی؛ سرکار خانم مهندس لاله حجازی به عنوان کارفرمای سلامت محور ملی کشور انتخاب شدند. در همین راستا خانه بهداشت شرکت داروسازی باریج اسانس به عنوان خانه بهداشت شایسته تقدیر کشوری معرفی شد، و طی مراسمی از خانم مهندس حجازی و داروسازی باریج اسانس تقدیر به عمل آمد.

در تقدیرنامه اعطاشده کارگروه وزات بهداشت، وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، خطاب به مدیر عامل محترم داروسازی باریج اسانس آمده است:

تلاش و کوشش در عرصه تولید و کسب‌وکار توسط مدیران ساعی و توانا بسی ارزشمند است و کارفرمایانی که همت والا و تدبیر مدیریتی در راستای صیانت از سلامت جامعه کار و تولید گام‌های بلندی برداشته و موجبات رضایت‌مندی و خوشندی قشر مولد جامعه را فراهم می‌آورند، شایسته تقدیر هستند. به همین منظور از این که سرکار عالی در راستای حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارگران و ایجاد محیط کار سالم ایفای نقش نموده‌اید، به پاس این دستاورند و رویکرد خلاقانه به عنوان «کارفرمای سلامت محور در سطح ملی انتخاب گردیده و از تلاش‌های شما تقدیر به عمل می‌آید.

تدوام موفقیت شما را در صیانت از سلامت جامعه کار و تولید، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

همچنین در تقدیرنامه وزرات کار به داروسازی باریج اسانس آمده است:

همانگونه که استحضار دارند، مطابق قانون، برنامه‌ریزی برای سلامت همه افراد جامعه یکی از مهمترین وظایف دولت‌هاست و لیکن از آنجایی‌که بخش عمده‌ای از تعیین‌کننده‌های سلامت (بیش از ۷۵ درصد) خارج از نظام بهداشت و درمان قرار دارند، بهبود شاخص‌های سلامت در میان همه اقشار جامعه مستلزم مشارکت مسولانه کلیه دستگاه‌های اجرایی، بخش‌های غیردولتی جامعه مدنی و آحاد افراد جامعه است.

بدن منظور، وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قبول مسئولیت با همکاری وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تامین اجتماعی و بخصوص با مشارکت همدلانه جامعه کارفرمایی و کارگری کشور برای بهبود شرایط و شاخص‌های سلامت نیروی کار (پیشگیری از حوداث و بیماری‌های شغلی و آسیب‌های اجتماعی) کمک به بهزیستی کارگران و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی آنان در داخل کارگاه و سرعت بخشیدن به آهنگ استقلال اقتصادی و رونق تولید، برنامه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را از طریق ایجاد خنه‌های بهداشت کارگری، استقرار کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بهداشت یاران کار عملیاتی نموده است.

در اینجا مایلم به استحضار برسانم، باعنایت به بررسی‌های شواری مرکزی هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان و موفقیت‌های مجموعه تحت مدیریت جنابعالی در تحقق بخشی به اهداف فوق‌الاشاره «خانه بهداشت کارگری» آن واحد اقتصادی «شایسته تقدیر» شناخته شده است.

ضمن تبریک صمیمانه و استدعای حمایت‌های موثر، دوام توفیقات شما را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند متعال خواستاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *