شرکت داروسازی باریج اسانس

انتخاب شرکت داروسازی باریج اسانس به عنوان شرکت برتر استان مرکزی در حوزه واحدهای تحقیق و توسعه برتر

انتخاب شرکت داروسازی باریج اسانس به عنوان شرکت برتر استان مرکزی

در سال جهش تولید و در هفته پژوهش شرکت داروسازی باریج اسانس از طرف ستاد هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی به عنوان شرکت برتر استان انتخاب شد. بدین ترتیب لوح تقدیری از طرف ریاست محترم و جانشین محترم این ستاد به شرکت داروسازی باریج اهدا شد. در این لوح تقدیر آمده:

«در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به نام سال جهش تولید نام‌گذاری گردیده، تلاش مجدانه محققین، زمینه مناسبی برای تحقق اهداف عالی نظام در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم نموده است. هفته پژوهش فرصت مغتنمی است تا ضمن ترویج این فرهنگ، از تلاش‌های ارزنده پژوهشگران و فناوران عرصه‌ای مختلف علمی به نحو شایسته‌‌ای تقدیر به عمل آید.

بدین وسیله انتخاب شایسته آن شرکت به عنوان شرکت برتر استان مرکزی در حوزه واحدهای تحقیق و توسعه برتر  در سال 1399 را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در جهت تداوم خدمت صادقانه و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمائیم.»

commendation

commendation

1 پاسخ
  1. آذین احمدی
    آذین احمدی گفته:

    واقعا محصولات باریج عالیییی و محشر هستن اول فک میکردم چون گیاهی هستش خیلی خوب نیست ولی اصلاااا اینطوری نیستش و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنه و بهتر بشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *