حضور شرکت داروسازی باریج اسانس در اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی عسل

اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی عسل طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در در پارک جنگلی ارومیه محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان ارومیه برگزار گردید

استان آذربایجان ‌غربی به عنوان بزرگترین تولیدکننده عسل کشور محسوب می‌شود که متاسفانه در سالیان اخیر از معرفی عسل استان و برندسازی غافل شده است.

در این نمایشگاه غرفه دارانی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، هرمزگان، اصفهان، البرز، تهران و کرمانشاه حضور داشتند.

این نمایشگاه متشکل از ۳ کارگروه اجرایی، پشتیبانی و فنی است که در حاشیه آن نیز ۶ کارگاه تخصصی با ارائه مقالات علمی برگزار گردید.

در پایان مراسم افتتاحیه اولین جشنواره و نمایشگاه بین المللی تخصصی عسل که در محل نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران سازمان‌ها برگزار شد از مزرعه نمادین عسل و تندیس جشنواره رونمایی شد.

شرکت داروسازی باریج اسانس نیز با حضور در این نمایشگاه داروی تخصصی زنبور عسل با نام تجاری ژل واراستاپ که برای درمان جرب زنبور عسل به خصوص جرب واروا جاکوبسونی مورد استفاده قرار می گیرد را معرفی و عرضه نمود.