هلدینگ شفا دارو

بازدید مدیران هلدینگ شفا دارو از شرکت داروسازی باریج اسانس

دکتر مهدی حنطه عضو هیئت مدیره هلدینگ شفادارو به همراه دکتر فرقانی و دکتر صادق پور مدیر عامل و معاون مالی شرکت داروسازی راموفارامین از مجموعه شرکت های باریج اسانس، گلکاران و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کردند.
بی‌شک هدف شادروان حسین حجازی بنیان‌گذار شرکت داروسازی باریج اسانس، خدمت به جامعه و بشریت بوده است.
دکتر حنطه، دیدگاه شادروان مهندس حجازی بنیان‌گذار شرکت داروسازی باریج اسانس را نگاهی ملی میهنی توصیف کردند و گفتند بی‌شک هدف ایشان خدمت به جامعه ایران و بشریت بوده است.
ایشان افزودند: محصول PHR 160 برای درمان علائم تنفسی که با همکاری شرکت‌های داروسازی باریج اسانس و جابربن حیان (یکی از شرکت‌های هلدینگ شفا) انجام شد، برای بیماران بسیار اثر بخش بود و به درمان بیماران کووید 19 بسیار کمک کرده و هم اکنون نیز این دارو در حال پخش و توزیع گسترده در سطح کشور است.
شرکت داروسازی باریج اسانس منبع و ماخد داروهای گیاهی کشور است.
مدیرعامل شرکت داروسازی راموفارمین نیز در حاشیه این بازدید گفت: امروز یافته‌های علم پزشکی و طب سنتی، گیاهان دارویی را تایید می‌کند.
دکتر فرقانی افزودند: فرهنگ ایرانیان با داروی گیاهی درآمیخته است و عواملی همچون آب و هوا، نوع خاک و روش کشت باعث شده تا گیاه و اسانس آن در کشور با کیفیت و اصالت باشد که خوشبختانه شرکت داروسازی باریج اسانس در این حوزه پیشتاز است.
ایشان شرکت داروسازی باریج اسانس را منبع و ماخد داروهای گیاهی خواندند و گفتند: این داروسازی باریج اسانس در بین شرکت‌های مشابه بسیار شناخته شده است و این حسن شهرت باعث شده به صنعت داروی گیاهی کشور کمک کند.
مرکز تحقیقاتی شرکت داروسازی باریج اسانس پروژه‌های بالینی در کشور اجرا می کند.
مدیر عامل داروسازی باریج اسانس نیز گفتند: این شرکت جزو نخستین شرکت‌های داروسازی دارای مجوز درکشور است.
مهندس لاله حجازی این شرکت را دانش بنیان خواندند و گفتند: شرکت داروسازی باریج اسانس از دانش طب قدیم با بهره گیری از ابزار و دانش جدید محصولاتی با فرمولاسیون طب سنتی تولید می‌کند که باعث احیای این طب می شود.
ایشان ادامه دادند: باعث افتخار است که اولین فرمول طب سنتی که در کشور ثبت شد مربوط به شربت اشتهاآور باریج در سال 1386 بوده است هم اکنون نیز مرکز تحقیقات این شرکت پروژه‌های بالینی زیادی را در سطح کشور انجام می‌دهد.
ایشان اظهار داشتند: «کشت و صنعت گلکاران»، نخستین شرکت زیر مجموعه داروسازی باریج اسانس در سال 1364 کارش را با کشت گیاهان دارویی، روغن‌کشی، اسانس‌گیری و تهیه پودرگیاه آغاز کرد.
مهندس حجازی توضیح دادند: با افزایش تحریم‌ها برخی شرکت‌های تولید کننده گیاهان دارویی، مواد اولیه را از شرکت داروسازی باریج اسانس تهیه می‌کنند. شرکت داروسازی باریج اسانس160 قلم داروی گیاهی انسانی، ۱۵ قلم داروی دامپزشکی گیاهی و همچنین با تولید انواع نوشیدنی‌های گیاهی و طعم دهنده‌های غذایی گیاهی پیشرو در این صنعت است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *