بازدید دکتر دادگرنژاد از باریج اسانس

بازدید جناب اقای دکتر دادگرنژاد مدیر کل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از کارخانجات باریج اسانس

جناب آقای دکتر دادگرنژاد مدیر کل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در تاریخ چهارشنبه 4 تیر 1399 از کارخانجات شرکت داروسازی باریج اسانس واقع در مشهد-اردهال کاشان بازدید به عمل آوردند.

 

در ابتدا، جناب آقای دکتر دادگرنژاد و تیم همراه با استقبال مدیریت عامل محترم شرکت داروسازی باریج  و مسئولین شرکت مورد استقبال قرار گرفتند و در ادامه از پروژه جدید، طرح توسعه تولید اسانس و دیگر بخش‌های شرکت کشت و صنعت کلگاران بازدید به عمل آوردند. پس از آن، جناب آقای دکتر دادگرنژاد وارد بخش تولید داروسازی باریج شدند و از سالن جامدات و نیمه جامدات دیدن کردند. در این دیدار ابتداٌ، خانم مهندس حجازی در مورد خط تولید مکمل‌های باریویتال، برند جدید باریج اسانس توضیحاتی دادند. جناب مهندس امامی مدیر کارخانه و مهندس اکبری مدیر تولید همچنین توضیحات تکمیلی در این مورد را ارائه نمودند.

پس از خط تولید، آزمایشگاه مرکزی و کنترل کیفیت باریج اسانس مورد بازدید گروه مدعیون قرار گرفت. جناب آقای سیدی در این بخش توضیحات لازم را در مورد نمونه‌گیری و آزمایش‌ نمونه‌های به جناب دکتر دادگرنژاد دادند.

بازدید از پروژه طرح و توسعه باریج اسانس از جمله مهمترین بخش‌های این بازدید بود، به طوری‌که جناب آقای دکتر دادگرنژاد از روند پیشرفت پروژه طرح و توسعه باریج اسانس کاملا ابراز خرسندی کردند.

دیدن از ساختمان مرکز تحقیقات داروسازی باریج اسانس شامل آزمایشگاه فیتوشیمی، فرومولاسیون و مرکز و گیاه‌شناسی باریج از جمله دیگر برنامه‌های این بازدید بود.