بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از داروسازی باریج اسانس

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از داروسازی باریج اسانس

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از داروسازی باریج اسانس بازدید کرد. در جریان این بازدید، وی از خانواده شهدا و ایثارگران شرکت باریج اسانس تقدیر به عمل آوردد.

جناب آقای سام دلیری، مدیریت کل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، در جریان بازدید‌شان گفتند: پشتیبانی و رفع موانع تولید، تسهیل فرایندهای صنعت و اشتغال استان از طریق کاهش موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران و پشتیبانی ویژه از آنان  محقق می‌گردد. اصلاح ساختار اقتصادی کشور با محوریت حمایت واقعی و نیل به شکوفایی در تولید ملی از ضروریات است.

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از داروسازی باریج اسانس 1

مدیران کارآمد اگر بیایند کار و تلاش کنند و نشاط به خرج دهند، میدان برای کار خیلی باز است و ما می‌توانیم بسیاری از مشکلات مادی جامعه را برطرف کنیم.

وی همچنین به مناسب هفته دفاع مقدس افزود: ما مدیون رشادت‌ها از خود گذشتگی‌های آزادگان، جانبازان و شهدا هستیم و این رشادت‌ها هرگز از یادها نخواهد رفت. یاد و خاطره‌ی همه‌ی ایثارگران  و شهدا را گرامی می‌داریم و به روان پاک شهدا درود می‌فرستیم.

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از داروسازی باریج اسانس 2بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از داروسازی باریج اسانس 3

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *