باریج اسانس

ثبت نام دوره شانزدهم آموزشگاه باریج اسانس

ثبت نام دوره شانزدهم آموزشگاه باریج اسانس در سه رشته مربوط به گیاهان دارویی به صورت غیرحضوری آغاز شد. متقاضیان هرچه سریعتر ثبت نام کنند تا زودتر کلاسها به حد نصاب رسیده و آغاز شود. 

توضیحات در مورد کلاسهای آموزشگاه باریج اسانس

باریج اسانس
شما می توانید همزمان در یک، دو و یا سه رشته فوق که همگی مربوط به گیاهان دارویی هستند شرکت کنید .
هزینه هر رشته به ازای 7 هفته آموزش مجازی (غیرحضوری) 700 هزار تومان است.
پس از ثبت نام به هر مهارت آموز یک کد رهگیری و پسورد داده می شود که از طریق سایت شرکت باریج اسانس وارد سیستم می شوند و در زمان مشخص که در جدول مشخص شده از اطلاعاتی که مربیان دوره در اختیار می گذارند استفاده می نمایند.
اطلاعات هر جلسه تا 24 ساعت روی سایت می ماند و قابل دسترسی است.
پس از پایان حدود دو ماه آموزش (7 هفته متوالی) کسانی که مایل هستند تا در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت قبولی کارت مهارت آن رشته را بگیرند مبلغ 100 هزار تومان به ازای هر رشته به آموزشگاه تحویل می دهند تا به حساب فنی و حرفه ای ریخته شده و ثبت نام در پورتال فنی و حرفه ای انجام شود.
سپس آزمون تئوری در مرکز فنی و حرفه ای کاشان برگزار می شود (باید این افراد حتما برای آزمون یک نوبت به کاشان بیایند). در صورت قبولی در آزمون تئوری که توسط فنی و حرفه ای برگزار می شود و آموزشگاه هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد مهارت آموزان بایستی آزمون عملی بدهند.

مهارت آموزان بایستی آزمون عملی آموزشگاه باریج اسانس را بدهند که آن آزمون معمولا در اختیار آموزشگاه است و عموما همه شرکت کنندگان قبول می شوند.
پس از این آزمونها کارت مهارت برای قبول شدگان در سایت فنی و حرفه ای قابل اخذ بوده و بعدا به آدرسشان نیز پست می شود.
این مدرک بین المللی و قابل ترجمه بوده و در جاهای مختلف ایران و جهان قابل ارائه است و نشان می دهد دارنده آن مهارت انجام آن رشته را دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *