نمایشگاه-گوارش-و-کبد

حضور باریج اسانس در دومین همایش جامع گوارش و کبد

نهمین همایش هپاتیت تهران، دومین همایش جامع گوارش و کبد و اولین همایش جامع آندوسکوپی در تاریخ 20 شهریورماه 1402 با حضور پررنگ شرکت داروسازی باریج اسانس در سالن رازی برج میلاد برگزار شد. حاضران  این همایش متخصصین و فوق تخصصین کبد و گوارش بودند و از این جهت حضور شرکت داروسازی باریج اسانس در این همایش بسیار حائز اهمیت بود.

حضور باریج اسانس در دومین همایش جامع گوارش و کبد 1

هدف از شرکت باریج اسانس در نهمین همایش هپاتیت تهران، دومین همایش جامع گوارش و کبد و اولین همایش جامع آندوسکوپی معرفی محصول جدید به نام لیورهیل بود. این محصول با دارا بودن سیلیمارین به همراه ویتامین ها و ریزمغذی ها با دیگر محصولات موجود در بازار دارای تاثیرگذاری بالاتری است.

این نمایشگاه با معرفی محصول لیورهیل به پزشکان و استقبال آنان همراه بود و پزشکان اذعان داشتند که وجه تمایز لیورهیل با دیگر محصولات موجود در بازار به دلیل دارا بودن ویتامین ها و ریز مغذی ها متفاوت است و استفاده ازآن برای بیماران و پزشکان ساده تر است زیرا مجموع چند قرص در یک قرص است.

 

حضور باریج اسانس در دومین همایش جامع گوارش و کبد 2

همچنین کارگاههایی با هدف بحث و تبادل نظر در مورد جدیدترین دستاوردها، روش ها و درمان بیماری های مرتبط با حضور استادان برجسته و فعال داخلی و بین المللی در این حوزه برگزار شد. در مجموع 1200 شرکت کننده در بخش هپاتیت ، ۳۶۰ نفر در بخش گوارش و ۱۲۶ نفر فوق تخصص گوارش هم در همایش آندوسکوپی حضور پیدا کردند. 16 شرکت دارویی و 11 شرکت تجهیزات پزشکی با هدف معرفی جدیدترین های دارویی در زمینه گوارش، روده، هپاتیت وکبد چرب به پزشکان در این همایش شرکت کردند.

حضور باریج اسانس در دومین همایش جامع گوارش و کبد 3

حضور باریج اسانس در دومین همایش جامع گوارش و کبد 4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *