دومین کنگره داروسازی نوین

دومین کنگره داروسازان نویندومین کنگره داروسازی نوین (Pharmacy Updates) از هفدهم بهمن ماه 1397 به مدت سه روز در سالن همایش های رازی و در جهت آشنایی داروسازان و پزشکان کشور با یافته های اخیری که به سرعت در حوزه دارو، درمان، و سامانه دارو-درمانی سلامت در حال گسترش است، توسط مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نشریه پزشکی نوین دارو برگزار می‌گردد.
تجربه موفق برگزاری اولین همایش داروسازی نوین که به همت مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری کلیه دست اندرکاران سامانه دارویی کشور در دهه مبارک فجر 1396 به ثمر نشست، بار دیگر در شرف وقوع است.

همکاری فعال مسئولین سازمان غذا و دارو، انجمن های علمی دارویی، بورد تخصصی علوم دارویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشکده‌های داروسازی کشور و دست‌اندرکاران زحمتکش و موفق واحدهای تولیدی دارویی کشور در همایش اول، با استقبال بسیار چشمگیر آحاد جامعه خدوم و سربلند داروسازان، پزشکان و دانشجویان داروسازی پدیده مفید و به یادماندنی را در خاطره داروسازی کشور عزیزمان به یادگار گذارد.
از جمله دستاوردها، پانل‌های همزمان همایش نشست دبیرخانه آموزش تخصصی با حضور رؤسای محترم دانشکده‌های داروسازی، نشست معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اولین نشست مجمع انجمن‌های علمی داروسازی کشور و همچنین نشست نمایندگان دانشجویی دانشکده‌های داروسازی کشور بوده است.

این کنگره که با هدف معرفی آخرین دستاوردها در زمینه داروسازی طراحی شده بود، از نمونه تجربه های موفق در برگزاری همایش های علمی بوده است و به باور کلیه شرکت کنندگان، این همایش در اولین برگزاری از موفقیت بسیار بالایی با ارزش‌دهی خوب شرکت کنندگان برخوردار بوده است.
شرکت داروسازی باریج اسانس مانند سال های گذشته حضور پر رنگی در نمایشگاه جانبی این کنگره به عمل آورده و آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان در خصوص محصولات هست.

برای بازدید از غرفه شرکت داروسازی باریج اسانس در طول نمایشگاه میتوانید به آدرس تهران –دانشگاه علوم پزشکی ایران، سالن همایش های رازی مراجعه نمایید.