همایش پزشکان بندر عباس برگزار شد

شرکت داروسازی باریج اسانس در ادامه‌ی همایش‌های خود در شهرهای مختلف کشور، در روز پنجشنبه 21 آذر 1398 همایش پزشکان بندرعباس خود را در هتل هما برگزار نمود.

همایش پزشکان بندرعباس به بهانه گردهمایی پزشکان و مدیران شرکت داروسازی باریج اسانس و بحث و تبادل نظر در کنار برنامه‌های سرگرم‌کننده و تشکر و تقدیر از پزشکان زحمتکش بندرعباس برگزار شد. این برنامه در ساعت 19:30 با سرود ملی ایران آغاز شد. در ادامه جناب دکتر پایدار مدیر واحد علمی شرکت داروسازی باریج اسانس به ایراد سخنرانی پرداختند.  در این سخنرانی‌ یاد و خاطره‌ی مهندس حسین حجازی بنیانگذار شرکت داروسازی باریج اسانس و پدر صنعت اسانس ایران گرامی داشته شد و با بیان مختصری از تاریخچه‌ی باریج و داستان شکل‌گیری مجموعه‌س داروسازی باریج اسانس، فعالیت‌ها و دستاوردهای باریج در طول بیش از ۲ دهه از شروع فعالیت این شرکت در صنعت دارو و جهت گیری‌ها و استراتژی‌های کلان این شرکت برای ایفای نقش پررنگ‌تر از همیشه در زمینه سلامت جامعه و معرفی شرکت‌های تابعه هلدینگ باریج و به خصوص معرفی محصولات تازه عرضه‌شده باریج‌اسانس ادامه یافت. در ادامه جناب دکتر بهزاد، رئیس کلینیک دیابت دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس به ایراد سخنرانی پرداختند و دو محصول گرین‌فیت و پروستاباریج را معرفی کردند.

این همایش با برنامه‌های شاد و سرگرم کننده‌ای همچون استندآپ کمدی، موسیقی زنده گروه نابینایان و … ادامه پیدا کرد. این گردهمایی با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.

همایش پزشکان بندر عباس برگزار شد 1