بازدید هیات تجاری کشور کنیا از باریج اسانس

بازدید هیات تجاری کشور کنیا از گروه صنعتی باریج اسانس

۱۵ نفر از بازرگانان و تاجران فعال عرصه کشاورزی مورانگا در مرکز کنیا از جمله ۲ عضو مجلس این شهرستان و صادرکنندگان آواکادو، آناناس، قهو و چای روز سه‌شنبه با حضور در منطقه شمال اصفهان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان و آران و بیدگل از جمله پروه صنعتی باریج اسانس بازدید کردند.

سرپرست هیات اعزامی کنیا به کاشان با تاکید بر اینکه مبادله‌های تجاری این کشور با ایران می‌تواند در همه زمینه‌ها گسترش یابد، اضافه کرد: هیاتی کنیایی متشکل از بازرگانان و تاجران فعال در عرصه کشاورزی شهرستان مورانگا از چند واحد تولیدی صنعتی شهرستان کاشان بازدید کردند.

به گفته وی، این تاجران و بازرگانان فعال در عرصه کشاورزی به ویژه تولید چای و قهوه علاقه‌مندی خود را برای همکاری با بازرگانان کاشان اعلام کردند.

حسینی با بیان اینکه تاجران کنیا از بازرگانان کاشانی برای حضور در این کشور دعوت کردند، خاطر نشان کرد: هدف از این دعوت گسترش روابط اقتصادی ۲ جانبه بین ایران و کنیا است.

۱۵ نفر از بازرگانان و تاجران فعال عرصه کشاورزی شهرستان مورانگا کنیا از جمله ۲ عضو مجلس این استان و صادرکنندگان آواکادو، آناناس، قهو و چای از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بازدید کردند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

بازدید هیات تجاری کشور کنیا از گروه صنعتی باریج اسانس 1 بازدید هیات تجاری کشور کنیا از گروه صنعتی باریج اسانس 2 بازدید هیات تجاری کشور کنیا از گروه صنعتی باریج اسانس 3 بازدید هیات تجاری کشور کنیا از گروه صنعتی باریج اسانس 4

بازدید هیات تجاری کشور کنیا از گروه صنعتی باریج اسانس 5

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *