تیم بانوان باریج اسانس

بانوان والیبال باریج اسانس به دنبال احیای گذشته پرافتخار این باشگاه

با توجه به شروع مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور از پنچ شنبه این هفته 13 آبان 1400  اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه باریج اسانس در جلسه ای با لاله حجازی مدیرعامل داروسازی باریج اسانس  حضور یافتند و نقطه نظرات خود را برای مسابقات آینده بیان کردند.

بانوان والیبال باریج اسانس به دنبال احیای گذشته پرافتخار این باشگاه 1

در این نشست که با حضور سرکار خانم فاطمه حسیبی مدیر عامل باشگاه  و محمدرضا واعظ  مدیر باشگاه برگزار شد، لاله حجازی مدیرعامل داروسازی باریج اسانس صحبت هایی را درباره وضعیت کنونی ارائه کرد. او درباره حمایت داروسازی باریج اسانس  از ورزش بانوان گفت: مجموعه باریج اسانس در راستای انجام وظایف سازمانی و مسئولیت های اجتماعی خود همواره توجه و حمایت ویژه ای نسبت به رشته های مختلف خصوصا در حوزه ورزش حرفه ای بانوان داشته و در همین راستا در فصل جدید باشگاه باریج اسانس در لیگ حرفه ای والیبال بانوان فعالیت خواهد کرد. امید و انتظار ما این است که در این فصل رتبه مناسبی کسب کنیم ، بدون تردید شایستگی و توانمندی رسیدن  حتی بر روی سکوهای سه گانه را نیز داریم و امکان این موفقیت وجود دارد.

مدیرعامل داروسازی باریج اسانس صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: با توجه به سوابقی که در عرصه باشگاه داری  داشته ایم از اهمیت و سنگینی مسئولیت مدیران و مربیان رشته های مختلف ورزشی آگاهی دارم. شاید نگاه اول این باشد که ما با یک تیم جوان وارد فصل جدید خواهیم شد اما باور من این است که اعضای تیم والیبال بانوان باریج در این فصل هم می توانند به موفقیت های بزرگی دست یابند و شایستگی خودشان را به خوبی نشان بدهند. اعتبار و اهمیت والیبال در  خانواده باریج اسانس بر کسی پوشیده نیست. ایشان  در انتها آروزی موفقیت برای بازیکنان مربیان و مدیران باشگاه باریج اسانس کاشان نمودند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *