تقدیر از مهندس لاله حجازی به عنوان بانوی کارآفرین برتر در هشتمین همایش طلای سبز

هشتمین همایش طلای سبز، داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی و صنایع وابسته از امروز 19 تیر ماه 1398 در هتل المپیک تهران شروع به کار کرد. آیین افتتاحیه این همایش ساعت 9 صبح با تلاوت آیات کلام الله مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز و با سخنرانی مسئولین برگزارکننده و همچنین جناب آقای دکتر شانه ساز، سرپرست سازمان غذا و دارو ادامه یافت. در این مراسم از سرکار خانم مهندس لاله حجازی مدیریت شرکت داروسازی باریج اسانس به عنوان بانوی برتر صنعت داروهای گیاهی تقدیر به عمل آمد.

 

هشتمین همایش طلای سبز

جناب آقای دکتر شانه ساز در آیین افتتاحیه هشتمین همایش طلای سبز، داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی و صنایع وابسته اظهار داشتند: صنعتدارو‌های گیاهی و فرآورده‌های طبیعی در اقتصاد و اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی کشور نقش ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: آمار و ارقام بیانگر این است که اتفاقات خوبی در این عرصه افتاده است و٢٢٠ کارخانه تولید دارو‌های گیاهی فراورد‌های طبیعی و سنتی داریم و این علم میراث عظیمی است که از گذشتگان به ما رسیده است.

سرپرست سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ٢٨٧٠ فراورده در فهرست دارویی کشور داریم، گفت: این نشان از توانمندی کشور در صنعت دارو‌های گیاهی و فرآورده‌های طبیعی است و ما از جایی که باید باشیم فاصله داریم و باید تلاش مضاعفی را دنبال کنیم.

در ادامه هچنین از سرکار خانم مهندس لاله حجازی مدیریت شرکت داروسازی باریج اسانس به عنوان بانوی برتر صنعت داروهای گیاهی تقدیر به عمل آمد. در همین راستای با پخش فیلمی مستند، گذشته شرکت داروسازی باریج اسانس و تلاش‌های مرحوم مهندس حجازی و فعالیت‌های فعلی و چشم‌اندازه‌های آینده آن به مدیریت خانم مهندس حجازی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان آیین افتتاحیه همایش از حامیان برگزاری این همایش از شرکت داروسازی باریج‌اسانس به مدیریت سرکار خانم مهندس حجازی تقدیر به عمل آمد.

پس از آیین افتتاحیه، جناب دکتر شانه‌ساز به غرفه شرکت داروسازی باریج اسانس مراجعه و از محصولات جدید شرکت بازدید کردند.

همچنین در آغاز همایش، سرکار خانم حجازی در پنل سخنرانی علمی به موضوع چالش‌ها و راهکارهای ارتقاع کیفیت فرآورده‌های طبیعی پرداختند.