همایش پزشکان رشت

شرکت داروسازی باریج اسانس در ادامه‌ی همایش‌های خود در شهرهای مختلف کشور، در روز پنجشنبه 3 امرداد 1398 همایش پزشکان رشت را در تالار مجلل گلسار برگزار نمود.

همایش پزشکان رشت به بهانه گردهمایی پزشکان و مدیران شرکت داروسازی باریج اسانس و بحث و تبادل نظر در کنار برنامه‌های سرگرم‌کننده و تشکر و تقدیر از پزشکان زحمتکش رشت برگزار شد. این برنامه در ساعت 19:30 با سخنرانی مهندس زهرایی مدیر بازاریابی شرکت داروسازی باریج‌اسانس آغاز و با سخنرانی مهندس پرنور مدیر توسعه بازار شرکت باریج‌اسانس و مهندس پایدار مدیر واحد علمی باریج اسانس ادامه یافت. در این سخنرانی‌ها یاد و خاطره‌ی مهندس حسین حجازی بنیانگذار شرکت داروسازی باریج اسانس و پدر صنعت اسانس ایران گرامی داشته شد و با بیان مختصری از تاریخچه‌ی باریج و داستان شکل‌گیری مجموعه‌س داروسازی باریج اسانس، فعالیت‌ها و دستاوردهای باریج در طول بیش از ۲ دهه از شروع فعالیت این شرکت در صنعت دارو و جهت گیری‌ها و استراتژی‌های کلان این شرکت برای ایفای نقش پررنگ‌تر از همیشه در زمینه سلامت جامعه و معرفی شرکت‌های تابعه هلدینگ باریج و به خصوص معرفی محصولات تازه عرضه‌شده باریج‌اسانس ادامه یافت.

این همایش با برنامه‌های شاد و سرگرم کننده‌ای همچون استندآپ کمدی، موسیقی زنده گروه سنت و … ادامه پیدا کرد. این گردهمایی با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.